Prima poza

Iata cum am promis azi.. pun si eu primele poze… Vreau doar sa arat … ceea ce vreti voi sa vedeti ! Adica realitatea. Ceea ce vad eu in lumea asta. Negru, stricat , urat. Sper sa va placa si sincer astept doar critice nefavorabile ca din ele invat


In tren.. navetisti. Spre Iacobenii Vechi
Peste o suta de ani de istorie a societatii Nicolina la un pas de distrugere. Analizand evolutia fabricii iesene pe perioade de timp, se poate spune ca epoca comunista a fost una de aur. Se pare ca totul mergea mai bine pe atunci desi poate doar pe hartie. 
Darmaturile isi spun cuvantul. Nici nu te poti astepta in tara asta la altceva. Sper sa mai apuc vremuri mai frumoase.. (slabe sanse)
Te-ai astepta sa vezi altceva din trenul romanesc ? Nu. Mizeria de pe geam, iar afara .. urat.
Uff am reusit. Primele poze. Nu radeti se poate si mai rau . Noapte buna dragii mei
Lasă un răspuns

