Fotoreportaj: Festivalul Berii Iasi 2011

Salutari

In cazul in care nu ati stiut in perioada 19-22 mai a fost organizat Festivalul Berii Iasi. Aceiasi locatie infecta de anul trecut pe malul Bahluiului ( poate strategic aleasa …) linga podul din Mircea. De fapt a fost sarbatoarea berii Golden Brau pentru ca doar berea respectiva o puteai gasi la dozator( cu o calitate ridicata a gustului…pleasc)

In rest totul cum stim… jocuri, invartitoare, ciocane invartitoare, masinute still Need for Speed si nelipsitii mici, carnati, frigarui si alte delicatese specifice romanilor nostrii. Eu am ajuns abia duminica prin zona la o ora (12-13) cand sigur majoritatea se refaceau de la „diversitatea” de bere din ziua precedenta asa ca lume multa nu am vazut. Poate si locatia… Chiar imi era mila de cei care locuiesc in zona. Adevarul ca Primaria noastra stie sa organizeze evenimente. Imi aduc aminte de festivalurile de acum 8 -9 ani cand erau o multitudine tipuri de bere si multe alte distractii.

Oricum impresia mea a fost una jalnica si singurul gand care l-am avut in cap a fost sa plec cat mai rapid. Sper ca la anul sa fie mai bine organizat si aranjat ca se poate.

3 păreri la “Fotoreportaj: Festivalul Berii Iasi 2011

  1. Pozele ca pozele, dar pentru asta „nelipsitele mici, carnati, frigarui si alte delicatese specifice romanilor nostrii” ai nota 4!

Lasă un răspuns

