Jurnal de calatorie : Spre Lacul Rosu

Dupa atat amar de munca am decis intr-un final sa imi iau ceva zile de concediu. Si am plecat. Am plecat spre Sighisoara la festivalul medieval. Dar am zis sa mai vad si alte locuri frumoase din tara asa ca am descis ca drumul spre Sighisoara sa fie putin mai lung ( de fapt mult mai lung)

Am plecat miercuri si prima oprire a fost binecunoscutul Lac Rosu. Cu toate ca era in mijlocul saptamanii era plin de turisti ( si mizeria care o aduc). Dar asta nu ne-a oprit sa ne clatim ochii cu frumusetea locala. Bineinteles nu a lipsit kurtos colac-ul si palinca.

Am avut ceva dificultati sa gasim o cazare decenta dar intr-un final am gasit o doamna cu o pensiune nu foarte scumpa in schimb foarte curata si frumoasa. A fost singura seara din intreaga calatorie in care am reusit sa dorm dus.

Dar sa las pozele sa vorbeasca de la sine :

 

Va urma …

Lasă un răspuns

