Jurnal de calatorie : Salina Praid

Dupa ce ne-am simtit bine la Lacu Rosu unde caldura nu era atat de sufocanta am continuat drumul spre Salina Praid despre care am auzit atatea. Dar sa va zic sincer am ramas profund ( negativ) impresionat de cat de urat este. Pe linga faptul ca pentru a merge cu autobuzul si a sta putin acolo dai 20 Ron se mai pune si faptul ca efectiv nu ai ce vedea. E atat de jalnic incat de cum intrii iti vine sa iesi. Am facut o mica comparatie cu Salina de la Targu Ocna care pe mine m-a impresionat prin marime si bunul simt al interiorului. Sfatul meu este sa lasa-ti gandurile de Pride si sa vizitati Targu Ocna ( unde am auzit ca de acest an este si Strand cu apa sarata).

Salina ca salina dar supriza neplacuta am avut-o cand am fost sa bem un suc. Meniul dragul meu cititor era intai in magiara si apoi in romana. M-am simtit minoritar la mine in tara. Nu e o senzatie prea frumoasa. Dar am trecut peste avand in vedere ca, chelnerul desi nu avea nimic din meniul respectiv a fost de un bun simt rar ( si romana stalcita) si ne-a indrumat sa mancam in alta parte.

Dar sa lasam putinele poze care am putut sa le fac la salina sa vorbeasca de la sine ( nu ar trebui sa fie numita Pride ci Patrat cu stea in frunte)

Lasă un răspuns

