Jurnal de calatorie : Targul Mures si Festivalul Medieval Sighisoara 2011

Iata ca totusi primele 3 zile s-au scurs incet dar totusi prea repede pentru noi. Trezirea in a 4 zi a fost grea. Poate de vina a fost palinca superba cumparata din cetate sau poate partida furtunoasa de wist care a durat pana tarziu in noapte sigur nu stiu doar ca dimineata capul meu era ca un pepene ( nu ca nu ar fi asa in mod normal).

Programul din ziua a 4-a inca nu era stabilit dar dupa micul dejun totul era clar. Urma sa mergem sa vizitam cat putem din Targu Mures care era la numai 15 km de hotel si apoi din nou seara sa mergem la festival. Zis si facut. Vizita in Targu Mures a fost destul de rapida. Am vazut Palatul Culturii, o biserica catolica solitara, gradina zoologica precum si barurile cu mancare logic. Orasul este foarte curat ceea ce mi-a placut foarte mult. Plimbarea prin Palatul Culturii a fost interesanta , ai ce privi inclusiv marea sala de teatru cu o orga imensa. Dar cum timpul nu sta pe loc nici noi nu am stat.

Spre seara am ajuns iar in Cetatea Sighisoarei si dupa o bere racoritoare am plecat la fotografiat. Tarziu in seara a fost marea intalnire a tuturor ordinelor cavaleresti si o bataie ( regizata ) pe cinste intre ei. Palaria jos. Un spectacol extraordinar pentru mine si nu numai . Dar prea multa vorba saracia omului… sa lasam imaginile sa vorbeasca


Lasă un răspuns

