Jurnal de calatorie : Transfagarasan Rucar Bran

Salutari. Iata ca in sfarsit am timp sa va prezint si ultima partea a calatoriei noastre. In ultima zi am zis sa terminam concediu cu un BANG asa ca am luat ruta cea mai lunga spre casa.

Am trecut Transafagarasanul care mi-a adus aminte de vremea cand l-am urcat cu bicicleta . Extraordinar de frumos ( si ceata). Plin de ciclisti, manelisti, vanzatori si cam tot ce se poate gasi la un loc atat de des vizitat. M-am retras de oameni sa pot sa simt placerea faptului ca ma aflam la Balea Lac.

Am coborat pe cealalta parte trecand prin tunel iar drumul desi nu prea iesit din comun de bun iti prezinta privelisti extraordinare.

Normal ca nici Vidraru nu a fost lasat nevizitat. Era prima data acolo pentru mine si am fost impresionat de maretia si solemnitatea locului. Imediat gandul m-a dus la acei oameni mari care au reusit sa ridice asa ceva din pamant. Mi-am plecat capul cu respect la gandul acesta.

Dar calatorului ii sade bine cu drumul asa ca am reusit sa ajungem acasa undeva pe la 3 noaptea dupa o zi intreaga de mers cu masina.  Casa dulce casa…

PS

Pentru cine vrea poate sa vada o panorama de pe drumul Rucar Bran aici : http://www.panogio.com/romania/9571109013397 (folositi optiunea de full screen – se merita )

Lasă un răspuns

