Comunitatea fotografilor de stradă din Romania

Având în vedere că ultimul meu post cu începerea unei comunități de fotografi de stradă din România a fost „un mare succes” m+am gândit să fac primul pas și cu ajutorul lui flickr am creat un grup numit  Street Photography Romania.

Cei care doresc sa vina alături de mine vă rog să o faceți. E timpul sa ne cunoaștem să împărtășim impresii, să avem contacte în fiecare oraș când facem o deplasare și sa fie localnici care să ne îndrume spre locurile bune. Eu unul cred ca va deveni un lucru bun dacă vom fi destui care sa ne unim

Link:

http://www.flickr.com/groups/streetphotoromania/

PS: linkul spre mine pe flickr : http://www.flickr.com/photos/andreiweingold/

4 păreri la “Comunitatea fotografilor de stradă din Romania

  1. salut, eu de curand am facut pagina de facebook Comunitatea Fotografilor Amatori din Romania, daca ma poti ajuta cu putina promovare, decat sa postam poze pe toate site urile posibile mai bine intr un loc unde de la bun inceput se styie ca suntem amatori si nu profi wannabe

  2. e sortit mortii un astfel de inceput. Cel putin grupul meu de pe flickr a ajuns la nr extraordinar de 5 oameni ( maxim 1-2 care mai pun poze). Deci nu te mai chinui. Sunt deja multe grupuri consacrate. Inclusiv fotografie de strada

    • Multumesc pt raspuns. S au strans deja vreo 30 de oameni, ce i drept majoritatea sunt prietenii mei, max alti10 amatori de foto. Eu am facut pt ca nu am gasit unul atunci cand am cautat si chiar eram convins ca exista asa ceva, in capul meu fiind destul de utia o astfel de pagina, unde lumea sa se ajute, ca na’ fiind la inceput … In fine, eu am sa l tin, daca creste, bine, daca nu, nu! Probabil ca am sa caut ajutor in alte locuri atunci cand voi avea nevoie 🙂

Lasă un răspuns

