Escape

Take me away

Take me away

Ultima salvare din infern…

Sfatul

Sfatul

Discuție intre prieteni…

 

O părere la “Escape

  1. Foarte diferite de strada b&w.

    Prima – nelinistitoare. Un soi de Razboiul Lumilor (asta-mi sugereaza mie). Nu stiu cum as fi prelucrat-o eu. Dar imi place cum ai prelucrat tu.

    Sfatul ar fi fost mai pe gustul meu, alb-negru. Si mai pe gustul meu ar fi fost ca acel cablu sa taie aproape in doua imaginea. Oricum, chiar si asa, tot depresiva o simt. Iar obiectul acela care atarna e a saptea pasare….desirata. Si nici macar Sfat nu este….fiecare pasare e singura acolo….si pe limba ei moare, nu-i asa?

Lasă un răspuns

