Fotoreportaj : Comedia 1+1=3 la Maideyi

Joi 05-04-2012 seara a fost seara de teatru în bar. Prima data am mers la Maideyi pentru a viziona pe Ana Hegyi si Andrei Ciobanu în spectacolul umoristic „1+1=3”

Am rămas profund impresionat de bar, în care am fost pentru prima dată. Frumos, intim, o servire ireproșabilă. Iar piesa jucată de cei doi a fost cu mult peste așteptările mele. Am râs cu gura până la urechi iar timpul a trecut fără să îl simt. Felicitări celor doi pentru că o merită. Nu ezitați să mergeți să îi urmăriți când mai apar prin Iași

Iată și câteva poze de la eveniment :

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

