Cursuri de fotografie cu Dan Mititelu

Iaca că ce am așteptat atît timp a apărut. Cursurile cu domnul Dan Mititelu la Casa de Cultura a Municipiului Iași „Mihai Ursachi”. Am vrut foarte mult sa particip la un asemenea curs, care din cate am auzit de la cei cu care am gustat primele fotografii, sunt excepționale. Sunt cu totul altfel de cursuri, în care se vorbește de fotografie și nu numai de tehnică și banalitățile de la alte cursuri prin Iașul nostru.

Vă recomand cu mare entuziasm aceste cursuri ( la care normal ma duc si eu ca altfel nu as recomanda).

Mai multe informații pe site-ul domnului Dan Mititelu : Alternative

Alte linkuri cu informații despre cursuri mai vechi ale dansului : aici si aici

Spicuit de pe blogul său :

De această dată:
– orele se vor desfăşura la Casa de Cultură “Mihai Ursachi” a Municipiului Iaşi,
– preţul unui abonament pentru călătoria de 40 de ore va fi de fix 100 (O SUTĂ) lei,
– startul se va da luni, 15 octombrie 2012, la ora 18.00,
– întâlnirile se vor petrece lunea şi joia, între orele 18 şi 20,
– înscrierile se pot face la Casa de Cultură “Mihai Ursachi” a Municipiului Iaşi (din Parcul Copou), de luni până vineri, între orele 9 şi 16,
– la început se dă o chitanţă iar la sfârşit NU se dă nici o diplomă.

Cine mai doreşte amănunte ori nu ştie despre ce se face vorbire mai sus este rugat(ă) să aştepte publicarea în acest blog şi aiurea în tramvai a noului afiş al inutilei şi neschimbatei foto-poliloghii mititele.
Am zis.

PS… dom’le e si eftin ! Parol.

Lasă un răspuns

