Foto-Magazin intră cine vrea .. fuge cine poate

Am zis ca e cazul să vă povestesc ce am pățit cu un cunoscut site web http://www.foto-magazin.ro în legătură cu Ziua fotografiei de stradă.

Într-un email trimis spre ei i-am rugat să promoveze pe site-ul lor evenimentul Ziua fotografiei de stradă la Iasi. Un raspuns ne-a parvenit de la un domn cu mare bun simt  Calin-Stefan Ragalie ( cred ca acesta este numele real cel putin asta este cel de la email). Se pare ca acest domn este owner si administrator la mai sus pomenitul site.

Iată și emailul cu pricina :

Buna ziua
Cu ocazia Zilei fotografiei de strada vrem sa promovam evenimentul ce va avea loc în Iași aici la voi pe Foto-Magazin. Evenimentul va fi o intalinire cu fotografi din tara ( Andrei Pandele, Silviu Ghetie etc) . iesire la fotografie de strada in Iasi unde vom face fotografii si explica trecatorilor ce inseamna fotografia de strada și va culmina cu o expoziție în Iași de 20 de imagini primite de la cei din Iasi .)
Exista o posibilitate de a-l pune la vedere ? Bineînțeles sigla dumneavoastră va fi folosita în afișe și materialele de promovare folosite ca partener media.
Aștept un răspuns cat mai rapid dacă se poate. Va mulțumesc anticipat
PS As putea sa fac un post dar sigur nu va rămîne mult timp la vedere.

Să vezi și sa nu crezi. Omul mi-a răspuns, mi-a propus mai multe. Eu am rămas mască că încă mai sunt oameni de bun simt. Mi-a spus ce poate face ( oricum ne-a oferit un ajutor mult mai mare). Foarte fericiți am fost cînd am văzut că domnul Răgălie se tine de cuvînt.

Iată ca și noi ne ținem. I-am trimis afișul :

A fost singurul lucru care l-am trimis si l-am cerut spre promovare. Data în care a fost acest eveniment frumos a fost 4 septembrie. Domnul Ragalie s-a ținut de cuvînt. Acest anunț a stat pe prima pagina a lor sub formă de banner cu link spre site-ul nostru pînă pe data de 4 septembrie 2012 moment în care promovarea s-a încheiat. Și acest anunț a dispărut de pe site-ul lor. Și altceva nu a mai apărut.Asa cum era și normal avînd în vedere ca Foto-Magazin a promovat evenimentul întîlnirii celor 2 fotografi cu ieșenii.

Noi în schimb am avut un eveniment și pe data de 8 septembrie. Nu a fost promovat decît local intre noi fiind ceva la care puteau veni doar ieșenii. Iată și afișul lui  :

După cum se vede am întrecut promisiunea făcuta domnului Ragalie și site-ului Foto Magazin. Apar ca partener media și aici deși acest afiș nu a fost trimis lor și acest afiș nu a fost promovat pe site-ul mai sus spus.

Al 3 -lea eveniment din aceasta Zi a fotografiei de strada a fost expoziția cîștigătorilor. Afișul acestei expoziții este :

Iată ca aici nu mai apare nici un partener media. Acest lucru se întîmpla pentru că acest afiș nu a fost promovat pe nici un site etc. Orice informație văzuta în spațiu virtual a fost doar preluata și nu trimisă. Ei aici domnul Ragalie a fost tare supărat ca nu l-am promovat și pe ei chiar fără să facă nimic pentru ultimele 2 evenimente pe marele site foto-magazin. Dar vorba aia : dacă se poate de ce să nu profit.

Dar sa mergem puțin mai departe. Foarte bucuros că toate evenimentele care au avut loc la Ziua fotografiei de stradă din Iași au fost foarte reușite am rupt din timpul meu sa fac o retrospectiva filmată . Am postat acel film pe foto-magazin și acesta a fost începutul cînd Domnul Ragalie mi-a aruncat în obraz mai multe  :

„Profitind de faptul ca nu a fost bannat la timp, Shakabalus a sters toate mesajele sale, facind topicul inintelgibil.
In rezumat era vorba despre:
– promovarea pe Foto-Magazin.ro a evenimentului Ziua Fotografiei de Strada, ce consta dintr-o intalnire cu Andrei Pandele si Sliviu Ghetie, realizarea de fotografii de strada sub indrumarea celor doi si organizarea, ulterior, a unei expozitii la Iasi;
– la Foto-Magazin.ro am afisat un banner si o stire desrpe eveniment; organizatorii se angajau sa afiseze banner-ul nostru in toate materialele si afisele lor;
– cand ni s-a trimis un afis si un text despre expozitie, pentru publicare sub forma une inoi stiri, in care nu se spunea nimic despre Foto-Magazin.ro, am reprosat organizatorilor ca nu s-au trinut de cuvant;
– refuzind sa inteleaga ca a comis o magarie, Shakabalus posteaza pe forum informatii despre evenimentul organizat de el si de altii;
– postarile mele de mai sus reproseaza lipsa de onoare a lui Shakabalus si raspund la unele afirmatii ale lui Shakabalus prin care acesta sustine ca „usturoi n-a mancat, gura nu-i miroase”;
– in postarile din ultimele zile Shakabalus sustine ca nu mai vrea sa mai aiba nimic de a face cu acest forum; dar, pentru ca el „una spune si alta fumeaza”, a avut grija ca, acum cateva ore, sa stearga toate postarile personale, vezi-Doamne, ca sa „bage gunoiul sub pres” si sa nu se mai inteleaga nimic.

Ne cerem scuze pentru acest incident, de care suntem integral responsabili; noi am crezut in gentlemen-agreement, dar Shakabalus, saracu’, nu stie bine limba romana, dar’mite engleza…”

( eu îmi cer scuze pentru gramatica domnului dar am pus fix textul său)

În topicul respectiv după ce a șters linkurile puse de mine fără nici un drept decît cel al ” eu sunt mai tare și tai și spînzur pe forumuri” pentru ca oricum nimeni nu poate face nimic, ne-a acuzat de foarte multe lucruri. În principal de faptul ca nu i-am promovat după cum i-am promis. Ca am șters fiecare post al meu ( am făcut-o de rușine ca am fost atras de un asemenea om într-o discuție de care … mi-e cum spuneam rușine).

Dar cred ca dacă vei citi asta o sa înveți sa numeri dragă Domnule Ragalie și vei afla că sunt 3 evenimente la Ziua fotografiei de stradă . Evenimente promovate de voi = 1. Evenimente în care noi v-am pus partener media = 2. Evenimente în care voi vroiați sa fiți trecuți partener media deși nu ați promovat decît 1 singur eveniment = 3. Deci 3-2 =1

Am rămas stupefiat de tupeul și nesimțirea acestui domn Ragalia. În ideea ca lumea știe doar ce spun eu a făcut ce a făcut. Iată linkul acestui topic : http://www.foto-magazin.ro/forum/viewtopic.php?p=126870&highlight=#126870.

Mi-am dat seama ca asa e in România cînd vrei sa faci ceva bun fără nici un interes personal. Apar vulturii care știu doar să se dea drept ciori și sa croncăne. I-am spus domnului Ragalie pe email ca sa nu îl spurc pe marele sau site un singur cuvînt urat la adresa sa : RUȘINE. Mai bine „fără onoare” ca mine decît ca tine.

Deși în mesajul său spune că am profitat de faptul că nu m-a banat la timp am reușit sa modific propriile texte eu am spus altceva. În acel email trimis lui la ora 16:02 (acum 18 ore):

de la:  Shaka andreiweingold@gmail.com
către:  s_ragalie@foto-magazin.ro
data:  6 octombrie 2012, 16:02
subiect:  Cont
trimis de:  gmail.com

„Buna ziua

1. doresc stergerea contului shakabalus de pe forumul vostru.
2. nu mi-am dat nicaieri acceptul sa imi folosesti numele real !!
3. rusine pentru toata treaba asta.

O zi buna”

Fiecare sa judece .

4 păreri la “Foto-Magazin intră cine vrea .. fuge cine poate

  1. Pai.. pe toate trei afisele scrie „Ziua fotografiei de strada”, iar in mailul tau pare ca le „vinzi la pachet”. Inteleg cum ar putea cineva sa creada ca e vorba de un singur eveniment si nu de trei separate.

    Ce nu inteleg e cum a escalat toata treaba asta asa repede..

    • Sa fiu sincer Eugen nici eu. Am incercat sa-i explic ca nu are dreptate si nu s-a putut. Apoi a mai aparut un caine care a latrat putin si deja am zis ca e cazul sa exit .. stage left !

  2. Trebuie sa ne obisnuim cu totii ca in Romania – chiar si in spatiul virtual – putem sa avem de-a face cu asa ceva la un moment dat. Problema care se pot rezolva cu o simpla discutie de obicei degenereaza in adevarate razboaie si simplul fapt ca incerci sa iti explici mai pe intelesul interlocutorului punctul de vedere pune si mai mutle paie pe foc.

    Solutia e una simpla- blog personal, site personal pentru a putea afisa idei si creatii personale. In rest – dupa moda adminilor siteurilor. Ai iesit din tipar cu ceva- oricat de minor, oamenii se considera pe tarlaua proprie, cu drept de a sifona imaginea oricui le-a trecut pragul . pe BOG stiu ca era o regula haioasa- nu te lasa sa iti stergi contul…dupa ce te facea adminul de trei parale din diverse motive trebuia sa il rogi frumos si respectuos sa iti stearga contul deoarece nu mai voiai sa apari pe siteul sau. La noi se merge pe ideea ca daca te-ai inscris pe un site, adminul neaparat trebuie sa te puna la punct , sa iti arate cine e el si pe langa setul de reguli – firesti in spatiul virtual – sa iti ofere ca bonus modelul personal si balcanicul pumn in gura.

    Mai exista si posibilitatea sa te inscrii pe siteuri straine – alte idei acolo, alta atmosfera. Din pacate pentru promovari de evenimente in romania trebuie sa mergi cu caciula in mana si cu saru-mana , eventual cu ceva atentii pentru adminul de site.

    Nu e ceva iesit din tipare ce s-a intamplat – iar logica si bunul simt in discutiile cu adminasii de pe la noi sunt excluse din start .si nu isi au locul .

    • Nici nu mai am nevoie de asemenea promovari. Nici macar nu am promovat ceva al meu ci am promovat Ziua fotografiei de Strada din Romania. Adicalea fotografia altor oameni. Oricum o groaznica nesimitire. Pacat. Pe viitor nici nu mai vreau sa fiu asociat cu asemenea site-uri

Lasă un răspuns

